środa, 13 kwietnia 2016

Salon fryzjerski

... czyli prezent branżowy.

Tym razem prezent dla mojej ulubionej fryzjerki, Sabiny, z którą już dość długo się nie widziałam. Otrzyma go w najbliższy weekend w dowód sympatii i uznania dla jej kunsztu fryzjerskiego! :) 

Motyw z salonem fryzjerskim autorstwa Veronique Enginger pochodzi z książki p.t. "Les boutiques". jest to jeden z mniejszych obrazków (wzór na 1/3 strony A4 - pozostałe zajmują całą stronę) z tej książki, ale wg mnie bardzo uroczy. 

By obrazek nie wyszedł mikroskopijny wyszyłam go na białej kanwie 14 ct. Gdyby nie zależało mi na tym, by obrazek zmieścił się do wybranej przeze mnie ramki, wyszyłabym go na lnie, który szczerze polecam do wzorów z tej książki. Głęboką ramkę w intensywnym kolorze fuksja, o wymiarach 10 x 15 cm kupiłam w Pepco (7,99zł). 


Motyw składa się z dwóch części - w tle znajduje się salon fryzjerski w odcieniach brązu. Przez szybę widać stojącą suszarkę, fotel oraz lustro. W porównaniu z oryginalnym wzorem zmieniłam napis na fasadzie budynku - z francuskiego "salonu fryzjerskiego" na "Salon Sabina".


Na pierwszym planie znajdują się przybory fryzjerskie w odcieniach różu, błękitu i szarości: stojąca suszarka do włosów, wałki do loków, nożyczki, grzebień, suszarka, spinki i lakier do włosów. 















Intensywnie różowa ramka świetnie podkreśla wzór, nadając mu nowoczesności i elegancji. Myślę, że jeszcze nie raz wyszyję jakiś motyw z książki "Les boutiqies" - motywy z tej publikacji polecam na "branżowe prezenty" i "wizytówki"... ;)


 


11 komentarzy:

  1. Fajny! Bardzo podoba mi się, a i pewno panią fryzjerkę ucieszy

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny obrazek :) Myślę, że obdarowana na pewno się ucieszy

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny obrazek w pięknej oprawie :) Obdarowana na pewno będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie prezenty łapią za serce najbardziej. Na pewno będzie się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny haft, lubię takie "słodkości"
    Pozdrawiam serdecznie <3.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł :) z tym prezencikiem dla fryzjerki :) a i haft bardzo mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny wzorek, śliczne są Twoje hafciki, podziwiam pomysły...

    OdpowiedzUsuń