poniedziałek, 3 października 2016

Czarowniczka

cross stitch halloween... czyli jesienna panienka "na drugą stronę" 

Na moim biurku stanęła w końcu jesienna ozdoba w pełnej krasie. Zbiegło się to ze zdecydowanym i odczuwalnym obniżeniem temperatury - czyżbym coś zapeszyła (zaczarowała?)? ;) 

Tym razem do jesiennej pory roku dopasowałam "halloween'ową" czarodziejkę z serii Sody p.t. "Special days". Motyw dyni nierozerwalnie łączy się z jesienią, kolorystyka również odpowiednia, do tego elementy humorystyczne i jesienny energetyczny obrazek jak się patrzy! 

Obrazek wyszyłam w trochę oszczędniejszej wersji niż w projekcie. Głównie ze względu na rozmiar ramki. Przede wszystkim zrezygnowałam z taśmy z napisem Halloween nad głowa czarodziejki. Pominęłam też pajęczynkę i kreseczki na polikach. Kompozycja i tak została mocno "bogata" - jest uśmiechnięta dynia, grzybki, mikstury we flakonach, w reszcie czarodziejka w fioletach i czerniach na miotle oraz nietoperz! ;) Tradycyjnie dodałam też niemiecki konturowy napis z porą roku. Całość na białej kanwie 16 ct wyszyta została podwójną nitka muliny. 

Postanowiłam też oba obrazki podkleić dla usztywnienia flizeliną, która została mi jeszcze z szycia haftowanych toreb. Myślę, że to będzie mój nowy "patent" przy oprawianiu wszystkich obrazów. Flizelina, którą miałam była dość gruba i sztywna. Nawet przy większych obrazkach będzie wystarczającym usztywnieniem przed włożeniem do ramki i myślę, że nie będzie już konieczne naciąganie haftu i podklejanie np. taśmą dwustronną. Warunek: flizelina gruba i sztywna. 

Zapraszam do galerii...

haft halloween




haft halloween



cross stitch soda special days

soda haft


16 komentarzy:

  1. Ona taka kolorowa iw wesoła, a u mnie dziś jesień szaro - bura. Przydałby się i mi taki rozweselacz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest, taka energetyczna, żywiołowa, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka ona cudna! najśliczniejsza "czarowniczka" pod słońcem

    OdpowiedzUsuń
  4. tyle pozytywnej energii w tej małej czarownicy! idealna na jesienną słotę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny obrazek,przepiękny taki żywy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest przesłodka! Musiało się ją świetnie wyszywać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny obrazek i perfekcyjne wykonanie. Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń