czwartek, 11 grudnia 2014

Rock star

Material girl
... czyli "cała ona"!

Większość motywów z książki "Mode" Veronique Enginger bardzo mi się podoba i kilka mam - tradycyjnie już - w planach, ale gdy zobaczyłam obrazek p.t. "Material girl" inspirowany wczesną Madonna, od razu ujrzałam moją przyjaciółkę. 

Kompozycja genialna! Praktycznie wszystko mi się z nią kojarzyło i spodobało. Stwierdziłam, że otrzyma ode mnie taki prezent na gwiazdkę. 

Wzór oczywiście "lekko" zmodyfikowałam - zmieniłam kolory. MUSIAŁY pojawić się róże i zwierzęce cętki! ;) Poza tym więcej fioletu niż w oryginale.

Wykorzystałam też po raz pierwszy srebrną i złotą mulinę wyszywając kolczyki. W oryginale były absurdalnie  fioletowe! Biżu to jest to co obie lubimy bardzo ;) Niżej obrazek w oryginalnej kolorystyce wg Veronique oraz okładka książki, w której znalazłam wzorek.

rock starMode

Tym razem wyszywałam na białej kanwie 14 ct, 2 nitkami. Kontury są pojedynczą czarną nitką. Jedną srebrna i złotą nitką są też wyszyte kolczyki. 

Na koniec dodałam kilka diamencików - podobnie jak przy wcześniejszym wzorku "Sukienka na wieszaku". Tym razem diamenciki pojawiły się oczywiście w kolczykach oraz na dwóch kokardkach - przy bucie i tej na górze.


Pierwsze zmiany koloru pojawiły się już na początku - powstały różowe sznurówki w gorsecie.

gorset


 Różowe sznurowanie - to koniecznie różowa spódniczka :)
 
gorset enginger


 Do różu bardzo dobrze pasuje fiolet - więc but - koniecznie z czerwona podeszwą - i rękawiczka w fioletach


szpilki

Srebrno-złote kolczyki z diamencikami - "na żywo" ładnie się mienią.

kolczyki


Tak prezentuje się całość z naklejonymi diamencikami.

material girl

Obrazek oprawiłam w białą plastikową ramkę - 25 x 30 cm, kupioną w Tedim za zwei Euro.

Veronique Enginger Mode


Celowo nie używam imienia przyjaciółki, gdyby jakimś cudem zajrzała na blog. Chociaż pewnie by się domyśliła, że to o niej mowa... ;) 
Teraz z niecierpliwością czekam na gwiazdkę i jej reakcję na prezent.



Prezent postanowiłam zapakować w własnoręcznie zrobioną kopertę. W internecie jest bardzo dużo instrukcji do kopert origami. Bardzo fajna znajduje się np. TUTAJ.
Papier do pakowania prezentów został zakupiony w Rossmann'ie.


Obrazek w kopercie
Zamknięta koperta

9 komentarzy:

  1. Zdolna bestyja! Przez Ciebie ja też to wyszyję ;P Tylko u mnie będzie cierwono ciarno srebrno, yeah! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny obrazek i szczerze mówiąc Twoja wersja bardziej mi się podoba :) Rewelacyjna modyfikacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie spersonalizowane prezenty :).

    Super haft :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Haft ekstra :) ale to pakowanie powalające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Martuś!!! Nikt nie zrobił dla mnie tyle, co TY!!! <3 <3 <3 DZIĘKUJĘ Z CAŁEGO SERCA, JESTEM POD WRAŻENIEM TWOJEGO TALENTU, POMYSŁU, OBRAZKA, OPAKOWANIA, PRACY, HAFTÓW, KOLORÓW, KRZYŻYKÓW, BLOGA, TWOICH ODWIEDZAJĄCYCH, KOMENTUJĄCYCH, TWOJEJ ELEGANCJI!!!! <3 <3 <3 Skarbie, KAŻDY chciałby takiej Przyjaciółki!!! <3 Dziękuję Kochana!!!! Po prostu czuję się obdarowana jak królowa. Jestem fanką Twoich haftów i nawet jeśli zechcesz wyszyć coś skandalicznego, masz moje poparcie. :D <3 Dziękuję... <3 :-)

    OdpowiedzUsuń