sobota, 12 grudnia 2015

Home sweet home

... czyli must have w każdym domu
Wszech-atakujące amerykanizmy w życiu codziennym są wyjątkowo irytujące, ale motyw HOME SWEET HOME bardzo mi się podoba. Pomimo, iż jest ostatnio modny... Oczywiście w umiarze - jako jeden, no może dwa elementy wystroju.

Sampler autorstwa Veronique Enginger p.t. Home sweet home spodobał mi się już bardzo dawno temu, ale tradycyjnie musiał swoje "odleżeć". Motyw bardzo radosny w którym dużo się dzieje. Są zwierzątka - zając, gęś ptaki i motyle, warzywa, róże, ule, płotki, konewka i grabie oraz obowiązkowo domek. Kolorystyka bardzo "słodka", ale nie przesłodzona.

Muszę przyznać, że pod koniec wyszywania - gdy już prawie całość była gotowa - miałam wątpliwości, czy sampler będzie dobrze wyglądać. Ale po praniu i prasowaniu obrazka oczarował mnie po raz kolejny.  Wyszyty został na białym lnie (floba superfine 35 ct) 2 nitkami muliny - 2 x 2. Krzyżyki były dość małe, ale nie powodowało to dyskomfortu podczas haftowania. 

Kompozycja obrazka powoduje, że bardzo przyjemnie się go wyszywa, gdyż ukończenie poszczególnych etapów daje dużo radości i motywuje do kolejnych. Ja akurat wyszywałam do dołu - rzędami zostawiając domek na koniec. Myślę, że w przypadku tego wzoru można skomponować swój sampler, wybierając tylko niektóre motywy.















Obrazek oprawiłam w białą kwadratową ramę 30 x 30 cm, kupioną na allegro u sprzedawcy multiramki. Posiadają duży wybór kolorów i rozmiarów kwadratowych ram!
Do ramki dołożyłam białe passe partout (9 zł - u fotografa), co sprawiło, że całość wyszła bardzo lekka.











9 komentarzy:

  1. Przepiękny efekt końcowy,super!!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuje się bardzo dostojnie i pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość ,jak zwykle rewelacyjna...pieknie się prezentuje:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten wzorek od dawna za mną chodzi. Piękna praca, ślicznie oprawiona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Praca piękna :) Idealnie dobrana ramka. Pięknie się prezentuje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie. Też mam na niego chrapke. ☺ ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Super hafcik,a po oprawieniu na pewno stanowi piękną ozdobę Twojego domu. :)

    OdpowiedzUsuń