środa, 22 marca 2017

Zajączki trzy

... czyli moja dekoracja wielkanocna

Zdecydowanie przyjemniej wyszywa mi się motywy bożonarodzeniowe, ale tym razem znalazłam coś związanego z Wielkanocą, co mnie bardzo bawiło :) 

Trzy zające lub jak kto woli króliki, którym można by nadać tytuł "Muszę to (święta) przeczekać" hehe 

Zdecydowałam się na ten motyw z kilku powodów: 
- rozbawiły mnie od pierwszego wejrzenia, 
- były szybkie - kilka krzyżyków i konturów
- pasowały na drugą stronę ramki wiosennej - rozmiarem i aktualną tematyką.

Wzór pochodzi ze strony vk.com - z moich ostatnich znalezisk. Autorką jest Anastasia Usova. Ciekawa jestem innych prac tej projektantki. Niestety póki co nie natrafiłam na nie. 

By królikom było wygodnie w ramce wyhaftowałam je na luganie 25 ct, pojedyncza nitką. Kontury - jak w przypadku wiosny - zrobiłam czarną nitką do szycia. Czas wyszywania: jeden wieczór :) 

Niech te króliki (nie licząc 3 kuraków) będą dobrym początkiem moich dekoracji wielkanocnych. 




Wszystkie razem:


 W stojącej dwustronnej ramce:





23 komentarze:

  1. Hahaha, fajne są faktycznie. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nikt nie powiedział, że wszystkie króliki muszą być wesołe. Twoje są nietuzinkowe; to takie karykatury tych wszystkich uśmiechniętych :) Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne królisie! Bardzo nietypowe, ale przez bardzo interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne króliki :) Taki urok haftów krzyżykowych - czasami wystarczy kilka krzyżyków i backstittchy, żeby wyszło coś niezwykłego i urokliwego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są fantastyczne ;) Rewelacyjne wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wzorek! Króliczki w ramce pięknie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajce wymiatają :D Są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Króliczki są super i w ramce im bardzo dobrze.
    Też właśnie nabyłam sobie takie ramki, korzystając z Twoich podpowiedzi.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi chyba tylko jeszcze 2 albo 3 ramki zostały i trzeba będzie uzupełnić "zapasy" ;) Pokaż jak już zapełnisz swoje ramki - ciekawa jestem zawartości.

      Usuń
  9. Rzeczywiście, mnie też rozśmieszyły ;) Ja nie lubię wielkanocy, dlatego też przeczekam jak ten zając :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowanie bardziej wolę klimatyczne Boże Narodzenie. Wielkanoc to dla mnie taki dłuższy niedzielno-poniedziałkowy weekend stąd TAKA dekoracja :D

      Usuń
  10. Świetne :) Ja mam w tym roku podobne nastawienie do tych świąt jak Twoje króliki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hehe, kiedy wstaję rano i patrzę na tę pluchę za oknem mam ochotę zrobić to, co ten ostatni!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny wzór :) uśmiałam się

    OdpowiedzUsuń