piątek, 8 lutego 2019

Jaś i Natasza

... czyli zawieszki dla rodzeństwa

Nadal jestem na etapie, podczas którego przyjemniej haftuje mi się niewielkie motywy. Nie wymagają tak wiele czasu i szybko widać efekt końcowy. No i więcej czasu pozostaje na inne hobby.

Szczególnie do gustu przypadły mi tematyczne inicjały-zawieszki. Tym razem powstał komplecik dla rodzeństwa. Wzory są oczywiście autorstwa Veronique Enginger, ale pochodzą z dwóch różnych zbiorów. 

Motyw dla dziewczynki pochodzi  z serii Les petites filles modeles dla Les Brodeuses Parisienness, z którego już korzystałam przy ostatnim prezencie. Tym rzem jednak obyło się bez większych zmian. Jedynie kolor sukienki jest różowy, a nie czerwony. Pominęłam też guziczki w formie frencz knotów.

Motyw dla chłopca znajduje się w Le grand ABC "Imagier" od Les Brodeuses Parisienness. Jest to 26 kart, na których znajdują się obrazki dla obu płci. Można wybrać motywy związane z zainteresowaniami dziecka. 


Oba obrazki zostały wyhaftowane na białej  kanwie 18 ct, podwójną nitką. Przy motywie chłopięcym dodałam gwiazdki przy literce, bo czegoś mi tam brakowało.

Zbliżenia:

 


 Oprawione:


9 komentarzy: